Thursday, January 28, 2010

Seriously I hate you

Oh yeah, now I know, sape kawan dan sape lawan. Hahah pandai kau berlakon en? Dari haritu aku mmg dh syak kau wehh, tp aku diam je buat buat tk tahu. Tp skrg aku dh tahu, sbnrnya kau yg buat cite kan? Weh weh, aku tk pernah kutuk kawan baik aku dpn kau lah, tp kau kata aku kutuk diorg dpn kau? Wtfuck wehh? Tp aku pun pelik asal diorg caye kau hah? Padahal aku rasa diorg lbh kenal aku dr kau, btol tk? And knp lepas kau dtg, baru sume bnd ni jadi hah? Knp tk dr dulu? Aku tahu, ada org dengki tgk kitaorg rapat. Tp tkpe wehh, diorg dh tk caye aku, aku tk kesah. Asalkan kau tahu, Allah nampak dan tahu apa kau buat tau? Tunggulah nanti balasan utk kau. Memang, memang aku pendendam, tp aku tk suka membalas dendam. Memang aku jahat tp tk sejahat kau, memburuk burukkan kawan baik org lain utk kepentingan sendiri. Apa salah aku kt kau hah? Aku tk kesah kau nk amik kawan kawan baik aku, amik lah wehh. Tp aku terfikir, asal kau sampai nk buat mcm ni? Busuk gila hati kau? Hancing, aku jijik dgn kau! Sampai mati weh, aku tkkan maafkan kau. Biar org nk kata apa, sbb diorg tk tahu mcm mana sakitnya hati aku bila org tuduh aku bnd tk btol dan yg buat cite tu pulak, kau. Dkt sape yg aku cite, sume syak kau. Dh terang lagi bersuluh memang kau. Tkpe, aku sabar je. Ni sume ujian utk aku. Dari dulu aku memang tk caye sgt dgn kau tp aku fikir kau baik. Hah, baiklah sgt! Sampai mcm ni kau buat aku kan? Tkpe tkpe. Satu hari nanti kena batang hidung kau baru kau tahu mcm mana rasanya. Masa tu tkde sape lagi nk kawan dgn kau tahu tk? Sbb perangai kau yg busuk hati tu. Skrg puaslah hati kau kan? Aku? Tkde kawan pun tkpe. Dulu sume bnd aku fikir kawan. Nk kerja, nk itu nak ini sume nk ajak kawan. Skrg ni dh sampai masa aku nk berdikari. Dari dulu mak pesan, "Apa apa hal fira lepaskan diri sendiri dulu, jangan asyik fikir org lain. Nanti kawan kawan tu jgk tinggalkan fira, masa tu melopong". Yes, tkpayah nk fikir org lain. Dh sampai masa utk aku jadi selfish. Biarlah selfish, kau susah apa? Org busuk hati macam kau tkkan bahagia weh. Just wait and see lah. Okay? Terasa? Hahah sape suruh terasa. Nk marah? Asal kau nk marah, tk btol ke apa aku ckp? Aku takut apa tauu, kalau aku ckp dpn kau nanti aku lempang je muka kau sbb kau tu menggelabah sgt. Hahahah. Thanks sbb buat mcm ni. Thank you so much!

No comments:

Post a Comment