Monday, January 10, 2011

Curse

Oh hahaha aku ada benda nk story sbnrnya. Harini tktau bala apa yg dh menimpa kitaorg tp Aa'aa dgn nurul mmg tkde rezeki nk minum air nescafe ais dgn bandung mereka. Td aku lapar sgt so aku ajak diaorg beli makanan awal, so dlm 7.30 kitaorg turun pegi cafe hostel. Then balik bilik Aa'aa pegi gantung bandung dia dkt almari, bukan main tinggi lagi paku tu, then nurul ckp nanti jatuh weh, tinggi sgt. Aa'aa ckp, tkpe kejap je. Then Aa'aa nk bukak almari dia, lupa air dkt atas tu so pedepuppp, malang berbau taik, air tu jatuh ke bawah and kebetulan lah aku dh gerak sikit ke depan kalau tk mmg air tu jatuh tepat atas kepala aku, bersyampukan bandung ais lah rambut aku. Tp thank god, tk kena. Hahahaha. Then Aa'aa amik mop, mop lah satu bilik alang alang. Aku pulak pegi mandi.

Then dh ready nk makan, nurul letak air dia dlm mangkuk dia yg BESAR lah sgt tu kan. Then secara tiba tiba Aa'aa menjerit, ruoanya nescafe nurul dh jatuh menyembah lantai bilik A366 tu. Sumpah kelakar kay? And untuk kali kedua bilik kami di-mop oleh nurul afiqah mazlan. Mmg tkde rezeki lah kan, nk buat mcm mana. Entah bala apa entah harini, dua dua air jatuh. Haha. 

Kelas harini boring sgt, tp aku tk nampak pulak budak section 24 dulu. Rindu dkt bdk bdk kelas dulu. Paling ramai aku tk nampak bdk lelaki lah. Nazrin aka Torres, dh pindah UiTM jengka, sama pulak course dgn dau dh siap geng dh. Dulu dia gak yg kerek masa torres comment aku kt fb. Masa tu baru je berapa minggu start kelas, aku add torres, then masa dia approve tu aku tk on. Torres post kt wall aku, Ni budak kelas aku ni. Dau ckp "Ni sape ni? Asal nk ckp, Ni bdk kelas aku ni. Mcm tu i pun bole comment, ni awek aku ni" Hahaha kelakar gila dau time tu. Sekaranggg, heh bukan main kamceng lg wehh! Aku happy lah :)
Bdk bdk lain mcm syafiq aka comel, dh quit and kerja dkt JB, ganu aku tk nampak, faris aka gedang dh masuk poli, zainuddin aka bobok haritu register ada now tk nampak pulak. Yg lain, aku tktau ke mana. Berapa kerat je yg ada. 
Tp tkpelah, even aku tkde gmbr dgn diaorg semua, kenangan sem 1 tetap kenangan paling best dkt sini. Mmg semua masuk air lah, best sgt. 
Kenangan terindah lah wehh :)) Goodnight.

No comments:

Post a Comment